محمد "پارسا"محمد "پارسا"، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تاتی تاتی

من وتو دست به دست

1391/12/13 11:10
نویسنده : آزاده
381 بازدید
اشتراک گذاری
من وتو دست به دست

در کنار هم ٬بالا می رویم٬گام به گام ٬از کوه بلند دانش٬فهمیدن لحظه

تو به آغاز الفبا دلخوش٬من به آیینه ی عرفان و حقیقت مشغول 

چشممان رو به جلو٬دلمان گرم به بودن وکنار

ودرآن گوشه ی  منشور خیالم  به دو دست

مینشانم بذر دانستن و بودن و توانایی ناب

به امید رویش آگاهی تو

و تو امروز به من تکیه زدی

که بیاموزی و در ره بروی

لیک می دانم من٬می رسد روز دگر

که تو گیری دستم و بری مادر را

دست به دست به تمنای یک عشق دیرین

به طلب سوی کهن دیر زمان

به تداوم به جلو ٬ بهر پوییدن راه دانش

پسرم همواره در کنار تو به دیدن سر پایم

و تو در قلبم جهش نور امیدی به چراغ زندگی.

من به روئیدن و پو یائیت ایمان دارم ...............

پی نوشت:روزها از پی هم می گذرند و پسرکم با نوازش این عبور روزانه به باور روییدن متبرک می شود.

رشد آگاهی و توانت را به نظاره نشسته ام و و با بوئیدنت جان تازه شدن می یابم.

می دانم که به چشم بر هم زدنی برای دیدن چشمانت باید گردنم را به آسمان بالا ببرم و توبرایم خورشید شوی به تمثیل گلهای آفتابگردان.عشق مادر بدرقه روزهای فراگیریت باد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تاتی تاتی می باشد