محمد "پارسا"محمد "پارسا"، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تاتی تاتی

تولد تو

1385/7/20 10:11
نویسنده : آزاده
459 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود ...

وقتی تو بدنیا اومدی...

بچه ی اول

میدونی معنی بچه ی اول چیه ؟

یعنی موجودی که برای اولین بار طعم پدر و مادر شدن رو به آدم می‌چشونه.

با به دنیا اومدنت تا مدت‌ها تو ناباوری بودم.

وقتی تو بغلم می‌گرفتمت و بهت شیر می‌دادم، توی چشمات نگاه می‌کردم و با دستم همه جای تنت رو لمس می‌کردم؛ دستاتو تو دستم می‌گرفتم، انگشتاتو دونه دونه نگاه می‌کردم، پاهاتو دست می‌کشیدم، کف پاهات اندازه یک پاک‌کن بود!!!

اونقدر بدنتو ماساژ می‌دادم که با تمام وجودم حضورتو تو زندگیم باور کنم. زیر لب تکرار می‌کردم تو بچه من هستی.

من یه بچه دارم.

یه بچه قشنگ و به خدا می‌گفتم معجزه‌تو بهم نشون دادی.

معجزه یعنی همین.

اینکه یک نوزاد در درون مادرش رشد می‌کنه و به دنیا میاد.

شیر می‌خوره، بزرگ می‌شه، مادرشو عاشق خودش می‌کنه و ...

تاتی تاتی

فکر میکردم این نهایت دوست داشتنه ولی اشتباه میکردم هر روز و هر سال که بزرگتر میشدی عشقی هم که با خودت آوردی بزرگتر میشه نمیدونم به کجا میخواد برسه... 

 یه روز زیبا بدنیا اومدی روز مبعث ۲۷ رجب ۱۴۲۴ برابر با دوم مهر ۱۳۸۲ قرار نبود به این زودی بیای تقریبا" بیست روز زودتر بدنیا اومدی واسه همینم بابا مسافرت بود تنها غم لحظه تولدت این بود که غم کوچکی هم نبود بعد از ۳ روز وقتی بابا اومد دیگه هیچی تو دنیا کم نداشتم فکر میکردم خوشبخت ترین آدم دنیام و این احساس هنوز هم ادامه داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علي خوشتيپ
2 مهر 90 11:34
تولدت مبارك محمد پارسا جون.الهي 120 ساله شي


ممنون كه به ما سر زدين و تشكر بابت تبريك

ني ني شكلك
2 مهر 90 15:43
سلام خوشگله تولدت مبارك

سلام و ممنون @};

مجموعه 172 کارتون زیبا اورجینال
3 آبان 90 10:07
با ما به دنیای کودکی سفر کنید
نسیم
24 مرداد 91 20:10
سلام خوشحال میشم یه سر به وبلاگ من بزنید مسابقه گذاشتم خوشحال میشم که فرزند شما هم شرکت کنه.همه توضیحات در وبم هست.امیدوارم برنده شید.


متاسفانه دیر رسیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تاتی تاتی می باشد